:: Saya Demam & Taknak Botol::

image

ade macam naruto tak?

Saya demam dua hari lepas sebab injection untuk 5 bulan… Sebelum injection, mama bawa saya jumpa dietition. En dietition tu pening nak advice mama saya (saya ds, premature dan ada kolostomi). Berat saya naik tapi dgn kadar yang perlahan. Berat saya sekarang ialah 3.8kg. Kalau ikutkan carta bayi ds, saya jatuh dalam kategori underweight. En dietition suggest mama bagi caborie dan mct oil kat saya.

Masalah besar saya sekarang ini ialah saya takmo botol. Macam mana mama nak bagi susu + caborie? Huhuhu….

Masa jumpa pead untuk injection saya, dr cadangkan mama selang selikan susu badan dengan susu free lactose. Ini kerana najis saya menunjukkan yg perut saya lactose intolerance.. mungkin tak teruk sgt sebab berat saya masih naik.

Dan sekali lagi, mama tak boleh feed susu free lactose sebab saya takmo botol. Hari tu saya nak, sekarang saya taknak … Pandai kan saya???

Nota: mama mode tension…

 

Posted from WordPress for Android

~ by Zarina on June 22, 2012.

Leave a Reply

 
