:: Kenyangnya Saya ::

image

image

Sekarang saya dah menyusu tak ikut 3 jam. Ikut suka hati saya je…. Kadang2 sampai 4 jam sebab mama tertidur… Setakat ni, saya ok cuma selalu kembung… Doktor cakap, biasa la baby kembung…

Minggu lepas berat saya naik 125gram, dari 2.1kg ke 2.225kg… Doktor happy. Mama pun happy. Saya dah boleh tengok muka mama (tapi saya tatau mende apa yang saya tengok tu huhuhu )….
Posted from WordPress for Android

~ by Zarina on March 7, 2012.

8 Responses to “:: Kenyangnya Saya ::”

  1. budak comel ni rambut tak tumbuh lagi ke…. hehe….
    okay dah dia… naik dah berat dia… alhamdulillah… minum susu banyak-banyak lagi tau…

    • Ha, lambat pulak nak tumbuh rambut tu. Alhamdulillah, berat dah naik sikit. Kalo tak, tak tau nak jawab apa kat doktor. Hahah… Doktor investigate mcm polis je.

      Amani tak bole minun byk sgt, kang jd kes overfeeding mcm kat spital dulu… Huhuhu

  2. alhamdulillah…semoga amanai terus sihat.. dia suka duduk kat rumah ni.. hihi

    • Tulah kak… Buleh kat rumah sampai end jun je…. By that time harap dia dah kuat utk tinggal kat luar.

  3. Oh, happy tengok amani sihat dan ceria dan rumah…so permohonan cuti Ina dah diluluskan? Harap2 ada solution utk day care Amani nanti… pst…13% tu at least dpt cover kos day care Amani…Akak doakan yg terbaik buat Amani & Ina.

    Peluk cium utk Amani dari MCik Ita di Shah Alam…

    • Kak, sy pun tak check dah lulus ke lom. Kat istaff belum ade pun. Nanti saya call kak zahrah.

      Alhamdulillah, amani sihat tp kdg2 dia buat saya suspen. Contoh, lepas menyusu, muntah kuar ikut hidung. Pastu tiba2 je dia mcm nak termuntah. Suspen betul saya, takut susu masuk paru2. So far takde kahak, harap2 ok lah.

  4. Kenapa sampai end of june je ina?.. masuk spital balik?

    • Saya amik half paid leave 4 bln sbb tak sanggup bg org lain jaga amani. Doktor pun tak galakkan, kecuali ahli keluarga yg jg. Amani sgt fragile. Breastfeed pun dia boleh tersedak. Kolostomi pun kena handle with care, takut infection. Kalau perlu, sy akan habiskan 6 bln halfpaid.

Leave a Reply

 
